Klacht: Bonen zijn te zoet

op 25 januari 2014 over HAK in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

We hebben als gebruikelijk weer eens witte bonen in tomatensaus gegeten en in het algemeen is dat eene lekker maaltje. Gisteren was het dat niet. Het leek wel of er suiker in was gedaan. Ik denk dat dit niet het geval is maar dat de tomaten te zoet waren. Maar hoe het ook zij, de smaak heeft er enorm onder geleden.

Met het verhelpen van het probleem. WE hebben nooit eerder klachten gehad over welke groente dan ook.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar HAK over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door HAK in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat HAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

HAK

Heeft op 27 januari 2014 om 10:54 geantwoord

Wij hebben mail gestuurd op 27 januari.
Wij betreuren dit incident dat ondanks ons zeer intensieve kwaliteitscontrolesysteem heeft kunnen plaatsvinden. Wij kunnen niet terugzoeken in de procesgegevens, aangezien wij geen productiecode hebben. Wij kunnen helaas niet zeggen wat deze klacht heeft kunnen veroorzaken. Er zijn ook nog geen soortgelijke klachten binnengekomen en de receptuur is niet veranderd. Het valt in dit geval niet uit te sluiten, dat er in het gehele proces toch iets aan onze aandacht is ontsnapt.

Wij hebben consument naar de productiecode gevraagd. Daarna kunnen wij meer onderzoek doen.
Voor het ongemak sturen wij consument een attentie.

Met vriendelijke groeten,
Consumenten Service HAK B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door G. J. Jansen