Klacht: Vanaf 29 november 2019 niks dan ellende met verwarming en geen warm water

op 16 januari 2020 over Bonarius Verwarming in de categorie Installatiebedrijven

Sinds 29 november 2019 is er onderhoud uitgevoerd op de verwarming door dit bedrijf, daarna niks dan ellende constant uitvallen van de verwarming, ettelijke keren gebeld paar monteurs gebeld die kwamen daarna werd bevestigt dat de ketel en expansie vat slecht waren en aan vervanging toe waren dat is nu al iets van 4x verteld dit vlak voor de kerstdagen, na 29 nov. moest ik al elke dag 3a4 keer naar de zolder op dat ding aan te steken, mijn vrouw en ik zijn beide invalide en de vliezotrap op lopen gaat niet zo makkelijk, na vaak bellen naar Bonarius werk ik doorverwezen naar hr. Welbore maar mooi geen contact, wel is naar de Vidomes verteld dat dit geen spoed is en er voorlopig niets aangegaan word. Nou prima service toch waar ze geven ?? Nu op 13 januari weer contact opgenomen maar geen reactie van welbore. Wat een super slecht bedrijf is dit dat hun uitmaken of je spoed ben of niet. We zijn beide 65 en invalide , waar haalt hij het lef vandaan om dit ooktevens Vidomes te vermelden
Heeft trouwens ook niet het lef om terug te bellen of contact te nemen met ons
Ik hoop zelf dat her. Welbore zelf een keer zonder verwarming zit en zonder warm water en dat zijn moeten bevriezen ja dat hoop ik voor hem
Voorlopig al meer dan €100,00 aan gas verbruikt tot heden 13-01-2020

Als dit compleet opgelost word en geen last heb van uitslaande ketels
En een excuses van Welborne
Dat het teveelde bedrag aan gasverbruiker word betaald door deze ellende door Bonarius

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bonarius Verwarming

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bonarius Verwarming nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JokeShamier