Klacht: Afspraken worden Niet Nagekomen en Men wordt Niet serieus Genomen

op 30 november 2017 over Bonarius Verwarming in de categorie Installatiebedrijven

Vanaf 24 Oktober 2017 Heeft Men Een Brief Gekregen Van De Firma Bonarius Van Opdracht Gever De-Alliantie.nl De Woning Bouw Vereniging Voor Het plaatsen Van Bevestigings Beugels Rondom De Pijpen Van De CV Ketel, daarom Heeft Men De Woningbouw Vereniging De-Alliantie.nl Gebeld Voor Om De Afspraak Te Verzetten Naar In De Na Middag Omdat Men Overdag Hier Niemand Aanwezig Is. Vervogens Heeft De Woningbouw Vereniging De-Alliantie.nl Mij Doorverwezen Naar De Firma Bonarius Vervolgens De Hele situatie Uitgelegd En Er Zou Uiteindelijk Dan Toch Iemand Komen Voor In De Middag Tussen 12:30 Uur En 17:00 Uur Maar Op 27 Oktober 2017 Is Er Vervolgens Niemand geweest, Weer gebeld Voor Een Nieuwe Afspraak Ook weer Tussen 12:30 Uur En 17:00 Uur Weer Vrijgenomen Van Men Werk En Vervolgens Kwam Er Weer Niemand Dus Ik Weer Bellen Voor Een Nieuwe Afspraak Voor Begin November En Ik Weer Voor Die Dag Vrijgenomen En Vervolgens Kwam Er Weer Niemand Opdagen En we Leven Inmiddels In Half November Ik Weer Bellen De Mededeling Was Dat Ze Wel Waren Geweest Om 09:30 Uur In De Ochtend Maar er was Niemand Thuis Toen Ik Vertelde Dat de Afspraak in De Middag was Gepland Vertelde Bonarius Dat het Wel In De planning Stond Maar Blijkbaar Niet Was Doorgegeven Dus Weer Voor Een Nieuwe Afspraak Gemaakt Voor woensdag 30 November 2017 Ook weer Tussen 12:30 uur En 17:00 uur Ik weer Wachten En Er Kwam Weer Niemand, Hoe Lang Moet Dit Nog door Gaan Dacht Ik Dus Ik Weer Bellen En Nu was de Mededeling dat Ze Het heel druk Hebben En Dat Ze Nog wel Zullen Komen.
Maar Vervolgens Kwam Er Niemand Van Bonarius nog Opdagen.
Men Wordt Door Bonarius Niet Serieus Genomen.

Wanneer Bonarius Aan De Afspraken Houdt Van De Klant En Of Die Gene Nu Een Koop En / Of Huur Huis Bezit.
Bonarius Moet Rekening Houden Met Mensen Die Overdag Werken En Daarnaast Een Overvol Agenda Hebben Met Afspraken, En Dat Het Dan Moeilijk En Lastig Is Om Hier Tijd vrij Voor Te Maken.
Daarnaast Het Huis Dat Van De Woningbouw Is Ligt Er Altijd Nog Een Reserve Voordeur Sleutel Bij De Wongbouw, Bonarius Kan Volgens Mij Gewoon Naar Deze Voordeur Sleutel Vragen Dan Kunnen De Werk Mensen Van Bonarius Op Elk Uur Van De Dag En Wanneer Dan Ook Naar Binnen Om Alsnog Het Werk te Verichten Waar Men Opdracht Voor Heeft.
En Voor Een Koophuis Kan Men Voor Een Reserve Voordeur Sleutel Naar De Makelaar Die Bij Dat Koophuis Staat Ingeschreven.
Dat betekent Dat Bonarius Dus Niet Zo Moeilijk hoeft Te Doen Met Afspraken, Omdat Men Er Altijd Wel In Kan.
Alleen Bonarius Moet Beseffen Dat Er ook Mensen Zijn Die Dus Niet Voor Elk Wissewasje Maar De Hele dag Thuis Blijft Om Aftewachten, Zeker Als Men Werkt En Een Druk Agenda Hebt En Afspraken Hebt.
Daarnaast Zou Bonarius De Mensen Serieus Moeten Nemen.
Dan Pas Is Iedereen Te Vreden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bonarius Verwarming

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bonarius Verwarming nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Meneer Erwin Leeuwerink