Klacht: Bon verloren

op 08 juni 2018 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb contact opgenomen met zara vandaag! Ik heb verteld dat ik mijn bon ben kwijt geraakt, maar wel met pinpas heb betaald. Maar ze zeiden zonder bon kunnen we je niet helpen.Ik heb toen gezegd dat ik met pinpas heb betaald en dat ik het kan tonen via bankafschrift. Ze zeideniet is niet voldoende bewijs???

Ik heb kleding gehaald wat te klein is!

Wat kan ik doen???

Gewenste Oplossing:

Wil de kleding ruilen of geen geld terug!

Mvg,

Hayat

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H el karicha