Klacht: Bon fletcher hotel

op 31 mei 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Als er een bedrijf is dat de koude douche verdient dan is het vakantieveilingen wel.
In april heb ik voor mijn verjaardag een bon van fletcher hotels gekregen. Sinds mijn verjaardag (11 april) proberen wij iedere maandag om voor zaterdag een hotel te boeken (boeken kan namelijk 5 dagen van te voren) 4 pogingen, geen enkel hotel. Tuurlijk, niet alle 60 hotels zijn op de gevraagde datum beschikbaar, maar dat ze geen van allen plek hebben is toch wel triest. Wanneer wij bellen om te vragen hoe dit kan, en of er nog een mogelijkheid bestaat om toch dit weekend weg te kunnen, kan dit simpelweg niet. “Tja, het kan zijn dat je net te laat bent met boeken” aangezien we dit antwoord al hadden verwacht hebben wij de laatste poging om 00.01 uur gedaan.. ook dan geen hotels.
Ze willen eventueel wel een andere bon geven, maar alleen nadat we het nog twee weken proberen… wij zouden na 4 weken afwachten dit komende weekend toch echt wel graag een nachtje weg willen. En wanneer ieder uur een bon vd fletcher hotels wordt geveild, zouden ze toch meer kamers beschikbaar moeten stellen.Echt geen aanrader dus. Ik klaag niet snel maar dit vind ik erg jammer.

Als wij dit weekend weg kunnen naar een leuke stad, of ons geld terug krijgen zodat wij een ander hotel kunnen boeken

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 01 juni 2016 om 14:43 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.
Wat vervelend om te lezen dat u niet op een zaterdag terecht kunt met uw Fletcher waardebon. Tevens vind ik het het jammer om te lezen dat we u tot niet op een adequate wijze hebben kunnen helpen. Zou u ons een email willen sturen via webcare@vakantieveilingen.nl alsjtublieft? Ik bekijk graag wat ik voor u kan betekenen.

Met vriendelijke groeten,

Wim-Webcare VV