Klacht: Bon en betaling.

jw mengels op 18 november 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij komen iedere week in de makakado in Beek en doen onze bood schappen en ook bij albert Hein. Mijn klacht is het volgende.
Om 13uur 40 is mijn bon van betaling afgedrukt bij de Pin kassa Euro 47,36.
Ook de koopzegels. Ik krijg een bon waar niks op staat wat wij gekocht hebben. Hier staat op NCR 2st Printer. Ik ben terug gegaan naar de kassa en vraag naar mijn bon de dame aan de kassa deze zij dat het niet meer mogelijk was om mijn bon af te drukken. Wat mij ook nog opviel dat mijn koopzegels maar 35 waren. ik kon niks controleren met geen bon.
Bij thuis komst heb ik de klanten service kassa gebeld, nemen de telefoon op en leggen hem naast zich neer .
Dit zijn wij niet gewent van AH.

Gewenste Oplossing:

Kan ik niet zeggen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door