Klacht: bomvolle trein

op 26 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

al om 7.31, vanaf station Almere Parkwijk een bomvolle trein, 1 treinstel ingezet. kon me nergens vasthouden. Mensen propten zich erin. Station Almere Centrum, muziekwijk en Poort was zo erg dat er niemand meer bij kon. Mensen moesten gewoon buiten blijven staan. Dit gebeurt zo vaak dat ik het nu helemaal zat ben en deze klacht op verschillende sites ga melden. Ik rijd 6 dagen van de week met de trein en bijna iedere dag hommeles. Dit kan echt niet meer. NS moet zijn zaakjes beter regelen!

als er meer treinen ingezet worden, langere treinen en mensen menswaardig vervoerd worden.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 10 oktober 2016 om 14:51 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door vera dudink