Klacht: bolero park slechte service

op 20 juli 2012 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

wij zouden na lange tijd sparen voor het eerst eens naar het buitenland gaan.
na 17 weken aftellen was het zover lekker op vakantie naar lorrett de mar spanje in bolero park maar, dit werd een ander verhaal we kwamen het appartement binnen heb het nog nooit zo vies gezien haren in bad haren in bed keuken vies deur stuk koelkast lek en airco voll schimmel. dus ben ik niet eens 1 van de moeilijkste ik naar de winkel schoonmaakmiddel gehaald en aan de schoonmaak nou alles weer schoon wel geklaags bij de reveptie over de deur en de koelkast nou niet al te vriendelijk en te snel werden deze gemaakt. de dag erna lekker bij het zwembad we komen terug om even een broodje te eten en wat zien we een paar kakkerlakken onder de koelkast vandaan komen en 2 in de badkamer nou ja het is warm dus we hebben ze naar buiten geveegd.
een dag later weer terug van weg geweest ja hoor weerkakkerlakken wij handoeken voor alle kieren gelegd.
en het was weer opgelost( dit omdat de receptie naar klagen hier niks aan doet).
de 3e dag weer geklaagd over kakkerlakkken dit keer bij de manager van het hotel deze meneer schrok ervan want van dode had hij wel gehoord maar dat ze nog liepen vond ie heel erg deze meneer was netjes stuurde een schoonmaakploeg naar de kamer de schoonmakers alles in gespoten en schoongemaakt nu moest het klaar wezen.
en inderdaad die dag niks meer gezien.
dag 4 hadden wij visite en we waren wat wezen drinken en we komen terug de 2 jongens zouden nog even gaan stappen en ik en mijn vriend zouden gaan slapen en jahoor het was weer zover daar liepen ze weer in de huiskamer bij de bank dus mijn vriend dacht pak een glas dan gaat ie vanzelf wel dood en terwijl ik nog mijn tanden sta te poetsen zie ik er wel een stuk of 8 over ons bed lopen (nou daar slaap ik niet meer) wij om half 2 ’s nachts naar de receptie en weer geklaagd waarbij ons even duidelijk gemaakt werd dat we niet zo moesten zeuren en terug moesten gaan naar de kamer nou daar gaan we natuurlijk niet mee akoord ik wil een nieuwe kamer dit was niet mogelijk en daar kwam hij weer met zijn spuitbus waarop wij zeiden dat dit geen nut had toch moesten we naar boven dus wij mee naar boven nou toen zaten ze niet alleen meer op het bed. maar zaten ze weer overal de meneer van het hotel begon weer met gif te spuiten waarop ook al onze bedden(terwijl de dag daarvoor de schoonmakers hadden verteld dat de deur een halve dag open moest blijven) waar wij dus nu niet meer gingen slapen ik ging ondertussen de jongens bellen dat ik naar huis wou de meneer van de receptie had geen andere kamer dus ik wou naar huis toen hij zag dat ik aan het bellen was koonden we opeens toch kiezen uit andere kamers dus de jongens terug alle spullen uitgklopt waaruit ze kwamen wandelen tassen uitgeklopt en precies hetzelfde schoenen uitgeklopt half 4 alles naar een andere verdieping verhuist ik alles boven het balkon nog een keer uitgeklopt zo eindelijk niks meer toch nog vakantie?
’s morgens worden we wakker in de nieuwe kamer en ja wat lopen er inderdaad kakkerlakken.
ik naar huis gebeld dat we naar huis zouden komen waarop de ouders zeiden dat ze hier sun web zouden bellen (omdat we daar geen nummer van hadden en er niemand te bekennen was van sunweb terwijl gogo en beach master vaak bij het zwembad aanwezig waren voor de gasten) toen mijn moeder terug belden kregen wij een nummer van iemand die in spanje moest zitten deze mevrouw kon iets anders regelen maar niet garanderen dat het daar wel schoon was ik zag het niet zitten om voor de 4e keer alles uit te pakken dus ik heb besloten naar huis te gaan toen opeens was sunweb erg snel in het hotel voor een verklaring dat hun er alles aan gedaan hadden om ons tevreden te stellen daar ben ik het ook niet mee eens want dan moeten jullie vaker aanwezig zijn dat heb ik ook gemeld ik heb mijn spullen in de auto gezet en we zijn gaan rijden leuke vakantie ipv 15 dagen nog geen 5 hele dagen spanje daar werk je een heeljaar voor.
en ondanks dat je in spanje aan de praat raakt en verteld dat je in bolero park zit en de lokale bevolking zegt dat het daar vol zit met ongedierte laat sunweb dit gewoon op hun site staan snap dit niet er zijn toch mensen van jullie daar heb voor 2 weken betaald om me auto te parkeren geld weg geld van de 2e week hellemaal weg ik baal hiervan heb er momenteel ook geen goed woord voor over zo een groot reisburao en zo slecht naar de klanten geen telefoontje in nederrland over wwaarom we ruim een week eerder thuis zijn en naar je geld kan je fluiten nooit meer met sunweb op vakantie als het aan mij ligt.

een excuses het liefst geld terug of een andere oplossing waar we samen uit kunnen komen vind dit niet kunnen

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

5 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw reactie van 20 juli 2012. Wij begrijpen uit uw bericht dat uw vakantie niet volledig aan uw verwachtingen heeft beantwoord. Dit is zonder meer teleurstellend voor u geweest. Het is begrijpelijk dat u van onze kant een reactie verwacht. Om u een goed en gepast antwoord te geven, ondernemen wij uiteraard actie naar de betrokkenen. Zo willen wij een duidelijk beeld krijgen van de aandachtspunten die u weergeeft. Wij vragen hiervoor uw geduld. U kunt van ons binnen één maand een reactie per e- mail verwachten. Met vriendelijke groet, Afdeling Webcare Sunweb Vakanties

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 14 augustus 2012 om 10:13 geantwoord

Per e-mail is een inhoudelijke toelichting gegeven op de genoemde klachten. In Lloret de Mar waren andere opties beschikbaar die wellicht beter aan de wensen hadden voldaan en waar de klant de vakantie op een prettige manier had voort kunnen zetten. Door de keuze naar huis te keren is deze oplossing bewust afgeslagen. Wij vinden het om deze reden niet gepast daarvoor financieel te compenseren. Omdat de vakantie op een teleurstelling is uitgelopen, is een korting van € 50,00 euro per persoon aangeboden op de volgende vakantie met Sunweb.

Alle klachten die gemeld zijn door binkensam