Klacht: bol staan van het laminaat door carpetright gelegd

op 18 augustus 2017 over Carpetright in de categorie Interieurbedrijven

geachte,

er een paar maanden geleden laminaat gelegd door carpetright.
na een paar weken ging het bol staan de WC, carpetright leiderdorp daarover opgebeld en foto gestuurd over de bolling. Vesting manager kwam zelf kijken en constateerde het. er werd een afspraak gemaakt om het euvel op te lossen. er werd een afspraak gemaakt voor een week erop vrijdag zouden ze langs komen. ik voor de volgende week een snipperdag genomen, maar tot mijn verbazing kwamen de legger niet opdagen, ze belde 2 uur later dan de afgesproken tijdstip. ze zouden de volgende morgen komen. ( zaterdag ) het euvel is toen wel opgelost. ik later de vesting manager gebeld deze was op vakantie , maar hij zou later opbellen. En ja hoor hij belde, ik vertelde hem over dat de monteurs niet kwamen opdagen op de bekende vrijdag en hem vroeg voor een compensatie over deze dag. Zijn antwoordt was het is toch gerepareerd en daar moest ik het me doen.

Dus mijn vraag is om deze klacht bij carpetright neer te legen en vervolgens als het mogelijk is een 1 of ander gecompenseerd kan worden voor de vrije dag dit ik voor niets opgenomen heb.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carpetright over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Carpetright in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Carpetright een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Carpetright

Heeft op 18 augustus 2017 om 17:00 geantwoord

Wij hebben in opvolging van de melding van meneer telefonisch contact opgezocht en de ervaring van meneer besproken om opvolgend een wederzijdse oplossing kunnen vinden wat gelukt is. De klant is tevreden over de aangedragen oplossing en ons begrip en wij zijn tevreden dat de klant weer tevreden is over Carpetright.

Alle klachten die gemeld zijn door jjsjouw