Klacht: BOL Opleiding

op 18 juni 2012 over NTI in de categorie Opleidingen en cursussen

Vorig jaar begonnen met de Opleiding BOL. Oktober 2011 begon mijn stage. Eindelijk een stage begeleider toegewezen gekregen maar zij was helaas gestopt dus ik zou 2de stage begeleider. Dit duurde vrij lang, pas eind april begin maart een nieuwe begeleider teogewezen. Hier hebben we (School en ik) een afspraak proberen te maken maar dat is nog steeds niet gelukt. Mijn stage was bijna afgelopen op een maand na en daardoor besloten om mijn opleiding te laten stoppen omdat ik geen zin had om weer 10 maanden extra stage te gaan lopen.

Een goede oplossing, bv van de kosten van de opleiding een deel terug te ontvangen

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NTI in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Marjanl

5 jaren geleden - Nog steeds niks vernomen van NTI....zijn inmiddels al weer een paar maanden verder .....

Bericht van

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Liebrechts, Wat jammer dat er door miscommunicatie kennelijk nog geen oplossing is voor het door u aangegeven probleem. Van onze kant uit is eind juli 2012 contact geweest doordat het stagebureau uw BPVO's retour heeft gestuurd met het verzoek op deze documenten de start- en einddatum in te vullen, waarna deze documenten in behandeling kunnen worden genomen. Hierop is voor zover mij bekend geen reactie gekomen. Heel graag ontvangen wij dit alsnog, zodat wij dit op de juiste wijze kunnen afhandelen. Vriendelijke groet, Els Beltman, hoofd Klantenservice NTI

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NTI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NTI

Heeft op 14 augustus 2017 om 09:11 geantwoord

Geachte mevrouw Liebrechts,

Vriendelijke groet,

Els Beltman, hoofd Klantenservice NTI

Alle klachten die gemeld zijn door Marjanl