Klacht: Verkeerde items geleverd en geweigerd om onderzoek bij postNL in te stellen

andre3000 op 28 mei 2024 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Vorige jaar alweer heb ik een bestelling van bol.com gekregen die merkwaardig was ingepakt. Meteen heb ik foto’s gemaakt en bol.com ingelicht. In de doos bleek helemaal niet mijn bestelde item te zitten maar rommel. Ik vroeg meermaals om een onderzoek in te stellen naar het post bedrijf odmat ik dat zelf niet kan als klant. Bol.com heeft hier nooit op gereageerd en insinueerde dat ik zelf de boel in de maling liep te nemen. Ze konden wel video materiaal sturen dat het is ingepakt en dat er naar niets mee is gebeurd, ook al geloofd eik dit wel gaf ik aan dat het ook via de koerier aan de haal zijn gegaan met het pakket. Uiteindelijk zou er een half jaar later alsnog een (naar mijn weten tevergeefs onderzoek worden ingesteld, waar ik z.s.m. reactie van zou krijgen.) Na weer een maand niets te hebben gehoord ging ik verhaal halen. Na een telefoongesprek met een medewerker die het met mij eens was is er contact geweest met de derde party waar de bestelling vandaan kwam zou deze mij de volgende dag bellen met een oplossing, echter kreeg ik een mail dat er aangifte tegen mij zou worden gedaan, hoe bizar? Uiteindelijk is hier helemaal niets van terecht gekomen en ik kan fluiten naar mijn product en dat terwijl ik al jaren trouwe klant was van bol.com. Echt een schande.

Mijn geld terug.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door andre3000