Mijn Klacht:
Heb in 2023 een bestelling geplaatst en gekregen , kreeg hiervoor in februari 2024 spaarpunten die werden bijgeschreven jaar 2023 , voor 1 maart kan ik deze inleveren voor een korting op 1 van hun aangegeven artikelen waar mijn interesse niet op valt , had graag doorgespaart in 2024 voor betere aanbiedingen aangezien ik deze spaarpunten zo laat krijg en die mogelijkheid niet geboden word is deze spaaractie voor mij gebakken lucht.
En heb mijn abbonement om principe ook opgezegd.
Na het stelen van wat spaarpunten die mischien maar een waarde hebben van zo’n €10,- komt er geen reactie van bol.com zijn ze mij als klant definitief kwijt en geef dan liever wat meer uit aan de concurrentie.
P.s. de chat telefonisten hebben totaal geen binding met hun werkgever , dit zou drastisch moeten veranderen , anders kost bol.com dit nog vele klanten.
Gewenste Oplossing:
Contact met een hoger geplaatst persoon , die wel luistert en kijkt naar een e.v.t. gepaste oplossing.
Als klanten maar als een nummertje gezien word doet dit geen goed voor bol.com , hoe groot deze onderneming ook is.