Klacht: Ontmoedigingsbeleid Bol.com

@Marcel70 op 02 juni 2024 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In Augustus 2022 kocht ik een acculader via Bol.com van het merk Güde. Na een paar keer gebruikt te hebben slaan nu de stoppen door in de meterkast bij het aanzetten van het apparaat. Vanaf januari dit jaar al meerder keren mailcontact gehad met Bol.com en Güde. Telefonisch is niemand te bereiken. Naar mijn mening heb ik gewoon recht op garantie van dit ondeugdelijk product. Echter is er op geen enkele wijze contact mogelijk. Bol.com wijst naar Güde en zwijgen in alle toonaarden.
Ik zou graag willen weten waar ik aan toe ben. Ik heb nu een veel te grote boekensteun in de garage staan waar ik niets mee kan.

Gewenste Oplossing:

Fatsoenlijke communicatie en een oplossing voor mijn kapotte apparaat aub.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Bol.com
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

Reactie van de melder van de klacht @Marcel70

2 weken geleden - Waardeloos

Reactie van de melder van de klacht @Marcel70

2 weken geleden - Waardeloze houding

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door @Marcel70