Klacht: Bol.com werkt met Post.nl om klanten op te lichten door zogenaamde korting.

adil33 op 29 januari 2024 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dhr Mohammed Adil Juma
Kritzingerlaan 66
3707 TD Zeist
E: [email protected]

Bol.com BV / PostNL
Antwoordnummer 666 /Antwoordnummer 60417
3500 VE Utrecht. / 8900 KS Leeuwarden
E: [email protected] /E: [email protected]

Betreft: Zowel Bol.com BV als Post.NL samen werken om een oude man op te lichten.

Zeist, 29.1.2024

Geachte heer, mevrouw,

Ik ben een maatschappelijk werker en ik heb voor mijn vader een bestelling geplaatst op Bol.com wegens de korting op de website. Helaas zowel Bol.com BV als PostNL proberen een oude man van ruim 80 jaar op te lichten. Zo genaamde korting op een artikel maar de artikel is niet een in uw bezit heeft. Sinds de bestelling van artikelen probeert u beide organisaties alleen maar de tijd te trekken. Stop op onrechtmatige manier klanten op te lichten.

Ik, de heer Mohammed Adil Juma heb de bestelling geplaatst. Daarom zal ik nu de communicaties met beide organisaties te beëindigen wegens oplichting. Via de burgerrechtelijke ( civiele rechter ) zal ik vandaag nog een provdure te starten wegens oplichterijen te stopen van Bol.com met de samenwerking van Post.nl

Vanaf het begin Bol.com heeft GEEN artikelen gestuurd en de Post.nl heeft aan deze oplichterijen mee gewerkt. Post.nl is nooit voor de deur is geweest om deze artikel te bezorgen en achteraf in het systeem aangeeft dat “zogenaamde niet thuis waren” Deze handelingen vallen onder oplichting. Terwijl de klant is thuis te wachten op zijn bestelling. In het begin dachten we dat bezorger niet voldoende bel had gedrukt en hierdoor blijkbaar de bel niet te gehoord te hebben. Helaas deze plan is onderdeel van beide organisaties om de tijd te trekken en klanten te misleiden.

De post.nl meent deel aan deze oplichterijen zodat BOL.com meer tijd te trekken en ruim 2 weken het geld van zijn klanten op zijn bankrekening te gaan houden of op de rente te zetten.

Op vrijdag 26.01.2024 Post.nl geeft aan dat de klant is niet thuis is en de pakket kan worden opgehaald aan volgende adres: Bernadottelaan 31, 3527 GA Utrecht. Helaas bij afhaal pakket de man geeft aan dat zij niet meer samen werken met Post.nl en het is niet mogelijk uw pakketen bij mij op te halen. Dus mijn vader is zelf beperkt aan zijn been en slechte been heeft langs gegaan om zijn pakketen op te halen en helaas zonder resultaat. Deze handelingen is maakt deel uit van oplichting. Raadpleeg bijlagen 1.

Vandaag 29.01.2024 stond op de website van post.nl dat vandaag nog de bezorging plaats zal vinden.
Post.nl zouden op 29.01.2024 het pakket tussen 10.05 -12:05 te bezorgen. Raadpleeg bijlagen 2.

Mijn vader is een beperkte oude man van 80 jaar en heeft vaak fysiotherapie aan zijn been. Door deze afspraak ( raadpleeg bijlagen 2) is hij niet gegaan zodat hij zijn pakket te ontvangen.
Raadpleeg bijlagen 3.

Op post.nl staat volgende “ we hebben het bezorgmoment niet gehaald vandaag, sorry Houd track tracé in de gaten, daar vind je het nieuwe bezorgmoment. ” Helaas blijkt uit deze handelingen puur om een oplichting gaat en geen artikel is aanwezig. Raadpleeg bijlagen 4 en 5.

Dat komt op neer dat post.nl geen artikel in zijn bezit heeft en probeert de tijd te trekken en klanten op deze manier te misleiden en op te lichten. Daarom heb ik besloten om een verzoekschrift via de civiele rechter te starten wegens oplichterijen tussen beide (Bol.com BV als Post.NL )organisaties. Zogenaamde korting laten zien op de website via Bol.com en geen artikel thuis in zijn bezit heeft en de post.nl werkt mee aan dit speel om de tijd te trekken. Tegelijkertijd mijn geld op bankrekening van bol.com op de rente is gezet. Deze artikel is voor 249 euro gekocht nu ineens ruim 300 euro. Ik werd totaal opgelicht door zowel bol.com als post.nl.

Bij deze is zowel bol.com als post.nl verantwoordelijk en aansprakelijk voor de schade en gevolgen. Binnen kort (deze weekend ) nog krijgt uw een verzoekschriften via de rechter de schade worden ingediend. U beide organisaties krijgen een kopie van deze procedures. Dat betekend dat ik de communicaties met oplichterijen gaan beëindigen. Onze communicaties gaan alleen via de rechter.

ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

MAJuma

Gewenste Oplossing:

op nette manier te bezorgen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door adil33