Mijn Klacht:
Hierbij wil ik een klacht indienen inzake Bol.com en hun partner MSPS Deals, in de hoop dat dit anderen kan behoeden voor vergelijkbare problemen en mogelijk leidt tot verbeteringen in de dienstverlening.
Op 24 januari begon mijn zoektocht naar een oplossing voor een probleem dat ik ondervond met een aankoop via Bol.com. Na slechts 24 uur in het bezit te zijn geweest van een horloge, werd ik onterecht beschuldigd van schade, wat resulteerde in het niet terugkrijgen van mijn geld. De beschuldigingen van MSPS Deals (partner Bol.com) bleken ongegrond, zoals duidelijk blijkt uit onze e-mailcorrespondentie. Ik heb Bol.com meerdere keren gevraagd dit probleem op te lossen maar die reageert niet. Beloven erop terug te komen maar doen dit helemaal
Wat mijn situatie nog zorgwekkender maakt, zijn de verontrustende berichten die ik ontdekte op Trustpilot over de handelswijze van Bol.com’s partners, vaak omschreven als ‘Cowboys’.
https://nl.trustpilot.com/review/partnerplatform.bol.com
Helaas ben ik zelf ook geconfronteerd met vergelijkbare problemen. Het lijkt erop dat Bol.com deze praktijken tolereert en niet actief ingrijpt tegen deze verkopers.. Dit lees ik ook terug op trustpilot.
Het gebrek aan betrouwbaarheid van zowel Bol.com als hun partner MSPS Deals heeft mijn vertrouwen geschaad. Met €166 uitgegeven en nog steeds zonder product te zitten, voelt het als een vorm van diefstal. Moet men echt aangifte van diefstal doen in dergelijke gevallen?
Pogingen om een passende oplossing te vinden lijken zinloos. Gisteren zou een reactie krijgen maar wederom niets gehoord van beide partijen daarnaast is MSPS deals telefonisch helemaal niet bereikbaar. Nu ik geen oplossing krijg, ben ik genoodzaakt mijn klacht te delen op platforms zoals Klacht.nl en Trustpilot.nl. Hopelijk kan dit anderen waarschuwen en samen met andere gedupeerden druk uitoefenen voor verandering.
Ik hoop oprecht dat mijn ervaring bijdraagt aan een bewustwording van de serviceproblemen bij Bol.com en MSPS Deals en dat er stappen worden ondernomen om de consumentenbelangen beter te behartigen.
Gewenste Oplossing:
Mijn geld terug