Mijn Klacht:
mijn bestelling 4049311189 zou mij binnen de 2 à 3 dagen geleverd worden bij DINO DILARA .
ik had dringend een autozitje nodig. Na meerdere dagen werd deze nog niet geleverd heb ik dit gemeld en werd er samen met BOL.COM opgemerkt dat dit artikel terug naar de afzender werd gestuurd en niet werd afgeleverd zoals gevraagd bij DINO DILARA. ik heb toen gemeld dat ik een nieuwe bestelling ging plaatsenn ondertussen gebeurd en geleverd bestelling 4058519168.
na lange tijd kreeg ik dan toch bericht dat het artikel toch terug werd verstuurd naar DINO DILARA.
Deze zal ik dus niet gaan afhalen maar ondertussen krijg ik wel een betaalherrinnering voor iets die ik niet ontvangen heb.
Gewenste Oplossing:
dat het artikel terug naar bol.com of de afzender gestuurd wordt en dat ze deze bestelling annuleren op mijn naam. Ik heb geen idee waarom ze na een klacht en een lang termijn dan toch het artikel terug naar DINO DILARA verstuurd hebben. Ik zal het zeker niet gaan afhalen daar ik al iets anders besteld heb omdat ik snel over een autozitje moest beschikken