Klacht: Bedrijf wat iet uit zichzelf reageert

Geertje39 op 28 mei 2024 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb ik januari een robotstofzuiger met opvangbak gekocht. Al snel leegde hij de bak niet in de opavngbak, moest zelf steeds de stofzuiger zelg leeghalen en daar had ik hem nou juist iet voor gekocht. In maart contact opgenomen met Bol maar die verwijzen je dan weer door naar de partner. Maar Wel thuis gemaild maar geen antwoord. Na een paar dage Bol weer gebeld en of mee gechat datt er geen reactie kwam. Toen kreeg ik wel reactie en wilden ze van alles weten, ik heb daar snel op geantwoord maar wederom zonder bericht terug. Uiteindelijk wilden ze een filmpje, ik dat gemaakt en verzonden maar na week ofzo en nadat ik Bol weer had benaderd kreeg ik mail dat ze het niet konden openen en of ik het via whatssapp kon sturen. En toen zaten we al begin april en uiteraadrd werd daar ook niet op gereageerd terwijl ikk zag dat het wel gelezen was. Uiteindelijk zijnn we overeen gekomen dat ik hem mocht retourneren en dat ik dan mijn geld terug zou krijgen. Ze wilden hem nog wel maken maar ik ben het vertrouwen in dat bedrijf echt kwijtgeraakt. 7 mei hebben ze hem ontvangen en ik heb gister weer met Bol gebeld want de 2 weken waren voorbij en ik had mijn geld nog noet terug. Nu vandaa krijg ik een mail dat ze hem hebben nagekeken en dat er niks mis mee is en dat ze na 3 maanden hem niet meer retour kunnen nemen ook omdat de rand beschadigd is. Maar dit is door het gebruik heb ik van tevoren ook gemeld aan hun en aan Bol, Bol zei dat dat geen probleem zou zijn. Ze zeggen dat ze in hun recht staan en zouden hem terug naar mij sturen. Ik ben het daar niet mee eens en weer Bol gebeld (echt hoevaak ik niet heb moeten bellen) De medewerker heeft he weer doorgezet naar ciollegas en over 2 dagen, als ik geluk heb, krijg ik bericht. Moet ik dit pikken? Bedrijf reageerd nooit uit zchzelf ergens op en nu na 18 dagen dat ze hem in het bezit hebben, terwijl ik gister Bol gebeld heb komen ze met dit verhaal. Ben er echt al meer dan een maand klaar mee

Ik wil gewoon mijn geld terug. Ze hebben me lang genoeg aan het lijntje gehouden.
Ruim 2,5 maand bezig geweest en noit uit zichzelf reageren maar altijd als ik eerst Bol benaderd heb.
Vindd dat Bol zijn partners ook weleens mag gaan aanpakken want anders denk ik dat ze het klanten gaat kosten

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Geertje39