Klacht: bol.com select

op 07 april 2020 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Wij kregen op 21 maart een mail met de mededeling om 9,99 te betalen voor jaarlijkse afschrijving voor select, (omdat ze dit niet met domiciiëlering konden doen), maar wij hebben dit abonnement niet aangevraagd, referentienummer 3902257870353, wij hebben naar ons weten niets besteld of kunnen dat niet achterhalen, we zaten toen in Spanje en hebben niets laten toekomen in België, heb al eerder naar jullie gechat om dit uit te klaren én stop te zetten, hebben hier een mail gekregen op 30 maart dat dit gestopt is! Nu krijgen we een tweede betalingsherinnering gisteren toegestuurd per mail, met 3 euro herinneringskosten bij, dus nu al 12,99 euro! Wij willen dit echt opgelost zien, en vermijden dat we een derde betalingsherinnering gaan ontvangen!! Hoe lossen jullie dit op? mvg groeten

Wij willen dit bedrag niet bedragen, want wij hebben dit niet aangevraagd of vinden geen bestelling terug met dit nr 3902257870353! Kunnen jullie dit stopzetten of tenminste na kijken over welke bestelling dit gaat? Wij zullen pas tervreden zijn, wanneer we geen betalingsherinneringen meer krijgen!

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door veerle morez [email protected]