Klacht: Boeteregeling Psyq

op 02 oktober 2016 over PsyQ in de categorie Zorginstellingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Werd op de dag van de afspraak wakker met zware keelonsteking. Direct gebeld, maar het was niet binnen 24 uur. Ook al is er hier sprake van overmacht, geen coulance aan de kant van Psyq en een rekening van 65€.
Ik begrijp de reden van het instellen van de regeling omdat er blijkbaar veel ‘no show’ was. Dat er echter geen uitzondering gemaakt kan worden bij overmacht, vind ik van een instelling die notabene gericht is op geestelijke gezondheidszorg onbegrijpelijk.
Overigens zijn een aantal afspraken die ik had door Psyq afgezegd wegens ziekte behandelaar. Voor deze afspraken heb ik vrij moeten nemen van mijn werk. Deze eenzijdigheid is ook verwerpelijk.

Gewenste Oplossing:

Geld terug aan mensen die door overmacht een afspraak niet konden nakomen en aanpassing van de regeling waarin wordt vermeld dat uitzonderingen mogelijk zijn (desnoods middels verklaring huisarts o.i.d.).

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PsyQ over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Inge880