Klacht: Boete van 40% bij stopzetten contract

op 18 mei 2016 over BeUp in de categorie Marketingbedrijven

Sinds okt 2014 hebben we een wurgcontract van BEUP via een colporteur aangesmeerd gekregen. Nu na 19 maanden nog steeds nul,nul respons op website gehad. Nog 29 maanden te gaan van 283,14 euro.
Klantenservice vind dit erg vervelend maar wil me aan het lijntje houden door opnieuw te laten kijken waar de schoen zou wringen. Wil dit niet want het vertrouwen in BEUP is compleet weg. Wil van het contract af maar de boete niet (volledig) betalen. Zie dat er aan anderen een coulance is voorgesteld van 500 euro. hier zou ik mee kunnen leven.

Korting op de afkoop tot 500 euro

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BeUp over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BeUp in behandeling genomen

Bericht van BeUp

7 maanden geleden - Uw klacht is in behandeling genomen. U wordt zo spoedig mogelijk gecontacteerd door onze klantenservice.

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BeUp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BeUp

Heeft op 26 mei 2016 om 12:29 geantwoord

Beste Arendsfoto,

U heeft contact gehad met uw accountmanager en jullie zijn samen tot een oplossing gekomen. Er is besloten om door te gaan met de samenwerking. Er worden nieuwe landingspagina's gemaakt met daarop een call trackingnummer. Daarnaast ontvangt u de BizBook-applicatie.

MKB ClickService

Alle klachten die gemeld zijn door Arendsfoto