Klacht: Boete van 37,50 na 2 brieven deurwaarder ruim 600 euro

op 16 juli 2012 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Van Groenenwegen en Partners hebben een zaak in handen voor het vorderen van een boete voor zwartrijden, wat door toedoen van het niet functioneren van de incheck eenmaal is voorgekomen.
De boete is ondanks bezwaar in behandeling genomen door Groenenwegen en Partners en middels loonbeslag (zonder uitspraak) is de boete verhoogd naar ruim 600 euro.

Loonbeslag terugdraaien en boete van 37,50 + kosten conform voorwerk II laten voldoen.

Bericht van Syncasso

5 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, wilt u zo vriendelijk zijn om ons dossiernummer en uw contactgegevens aan ons te mailen via klachten@groenewegen.com ? Dan kunnen we uw klacht onderzoeken. Vriendelijk groet, Groenewegen en Partners Gerechtsdeurwaarders

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

Bericht van Syncasso

5 jaren geleden - Geachte heer, we hebben sinds uw melding doorlopend geprobeerd u telefonisch te bereiken, maar zonder succes. Het lijkt alsof uw telefoon is uitgezet. Wilt u zo vriendelijk zijn om contact op te nemen met uw behandelaar (zie onze correspondentie). Zij gaat u verder helpen. Vriendelijke groet, Groenewegen en Partners Gerechtsdeurwaarders

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 18 juli 2012 om 16:38 geantwoord

Wij kunnen u telefonisch niet bereiken. Als u zelf telefonisch contact zoekt met uw behandelaar, kunnen we u verder helpen.

Vriendelijke groet,

Groenewegen en Partners Gerechtsdeurwaarders

Alle klachten die gemeld zijn door mataraty