Klacht: Boete, minderjarig

op 10 juli 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Beste,

Ik heb een boete op mijn naam gekregen maar ik had zelf niet geveild. Mijn computer stond namelijk open en mijn zusje heeft erop gezeten en dus ook geveild zonder dat ik dit wist.

Het probleem is nu dat ik zelf nog maar 17 jaar ben en dus deze boete niet kan betalen.

Zouden jullie mij hier voor willen excuseren en eventueel er voor zorgen dat deze boete kan geannuleerd worden.

Ik dank u zeer,
Met vriendelijke groeten
Violetta Ninova

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 11 juli 2017 om 14:27 geantwoord

Beste Violetta,

De minimale leeftijd om een account bij ons aan te maken begint vanaf 18 jaar, omdat je 17 jaar bent is het niet toegestaan om deel te nemen aan onze diensten.

Wij hebben je een e-mail verstuurd met daarin het verzoek van bewijs dat je minderjarig bent, zodra wij dit bewijs ontvangen hebben zullen wij alle openstaande vorderingen vernietigen.

Aaliyah

Alle klachten die gemeld zijn door Violetta.n