Klacht: Boete betalen tenzij ik de boek nooit heb gekregen

op 11 juli 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Ik heb aan het begin van het jaar de frans b boek niet gekregen. Heb daar een melding van gemaakt en heb hen gezecbt dat ik de boek ook niet meer wil omdat ik het al met mijn docent heb geregeld en dat ik met mijn buurjonge mee keek. Alleen nu moet ik een vergoeding gaan betalen omdat de de frans b boek niet heb ingeleverd tenzij ik die nooit van Van dijk kreeg

Als ik niks hoef te betalen omdat het niet mijn schuld is

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 11 juli 2016 om 12:12 geantwoord

Beste Gaith Gasmi,

Wanneer je een boekenpakket niet compleet ontvangt heb je 30 dagen na levering van het pakket om dit bij ons te melden. Wij zullen dit dan uiteraard oplossen. Wij hebben echter geen melding van je ontvangen aan het begin van het schooljaar. Wij zien daarom geen reden om de schaderekening te laten vervallen.

VanDijk.nl

Heeft op 11 juli 2016 om 12:50 geantwoord

ik hab jullie meteen na ongeveer 5-6 dagen gebeld en vandaag ook nog en toen zei u collega dat het niet in het systeem stond maar heb wel gebeld dus het is jullie fout dat jullie het niet hadden genoteerd

Reactie van de melder van de klacht gaith_gasmi

8 maanden geleden - want ik vind het echt belachelijk dat ik nu door een fout van jullie een boek voor jullie moet kopen.

Bericht van Van Dijk Educatie

8 maanden geleden - Beste Gaith Gasmi, Inmiddels hebben wij telefonisch contact gehad en wij gaan er vanuit dat met die oplossing alles goed zal komen. Met vriendelijke groet, VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door gaith_gasmi