Klacht: Boete

op 19 april 2016 over Fa-Med B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik bericht uw namens een boete die ik destijds gehad had.
De boete was omdat ik een afspraak had bij PSYQ bij en een familielid van mij was overleden. Om die reden heb ik 23 uur van te voren gebeld.
Ik vroeg nog aan me de vrouw die me te woord stond ( een medewerker van PSYQ ) of het geen probleem was dat ik 23 uur van te voren had gebeld. Ze zegt ” nee om uw reden is het totaal geen probleem ”.
En ze wenste me condoleance.
En nu heb ik vaak hierover gebeld met famed b.v. en alles uitgelegd.
En ik ben zelfs naar iemand van de maatschappelijke werk gegaan. Die hebben voor mij ook een klacht ingediend bij de PSYQ. Maar alsnog krijg ik een acceptgiro thuis dat ik het bedrag van 65 euro moet betalen, anders woord het hoger. Ze hebben niet eens een reactie op mijn eerdere klacht gegeven. En hoe vaak ben ik in behandeling geweest bij PSYQ, 2 keertjes. En een keer komt dit voor dat ik 23 uur van te voren bel met een te goede reden.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de boete wordt vervallen !!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fa-Med B.V. over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Fa-Med B.V. in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fa-Med B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fa-Med B.V.

Heeft op 02 juni 2016 om 10:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Chayma