Klacht: Vreselijke littekens borstvergroting

op 22 september 2018 over Boerhaave Medisch Centrum in de categorie Artsen

Beste,

1,5 jaar geleden heb ik een borstvergroting gehad bij boerhaave medisch centrum. Het ging allemaal vrij soepel, maar ik merkte al snel aan de chirurg dat hij niet begreep wat mijn wens was. Uiteindelijk toch gekozen en geluisterd, maar waar ik al bang voor was, het centrum leek een in en uit shop. Na de operatie merkte ik al snel dat ik enorm veel last aan mijn wonden had. Extreem. Waarom? Ze waren met soort doorzichtig plakbandachtife pleisters bedekt. Uiteindelijk moest ik die van de arts al na 2 dagen verwijderen. Daarna ging alles mis. Mijn wonden geneesde enorm langzaam en deden tot na een jaar nog pijn. Daarbij werd beloofd dat het gevoel in mijn tepels niet zou verdwijnen, wat nu volledig wel het geval is. Nu 1,5 jaar later zijn mijn littekens zo groot en verschrikkelijk dat ik alsnog niet een bikini aan durf. Juist wat ik zo graag wilde, is nu verminkt.

Een nieuwe kosteloze operatie waarbij mijn littekens worden geminimaliseerd en bijna onherkenbaar zullen worden. Daarbij moet er worden gekeken naar de zenuwen waardoor nu geen gevoel meer in mijn tepels zit.

Alle klachten die gemeld zijn door EAP