Klacht: boekking

op 07 mei 2017 over Preston Palace in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben in januari voor 11 personen geboekt voor 26 mei.
omdat wij die dag ons 50 jarig huwelijk vieren samen met onze kinderen.
en kleinkinderen,toen ik vandaag op jullie side keek zag ik dat u korting gaf
omdat jullie 25 jaar bestaan gefeliciteerd dat was dus ook al in januari bekend en omdat wij dus vroegboekte ben ik 229.90 euro meer kwijt.
ben hier uiteraard niet blij mee.hoop dat u alsnog die korting terug geven.
m v g E Kersten Wanders Boekings nummer pp1078969

Gewenste Oplossing:

zie boven

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Preston Palace

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Preston Palace nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Els Kersten Wanders