Klacht: Boeking via Groupon niet opgepakt

op 16 december 2017 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Heb onlangs via Groupon een vakantie geboekt. De vouchers konden ingediend worden bij GoMundo via een link. De link om de vakantie te boeken werkte niet. Heb contact opgenomen met GoMundo. Ik zou hen de gegevens mailen en zij zouden de reservering handmatig verwerken. Na de groupons en paspoort gegevens doorgestuurd te hebben niks meer gehoord van GoMundo. Vorige week GoMundo gemaild om een bevestiging van de vakantie met oa vlieggegevens. De dag erna wordt ik gebeld en wordt het volgende gemeld: we konden 1 groupon niet openen en de vakantie is nu duurder geworden. Ze hebben nog met mij, nog met Groupon contact opgenomen hierover. Of ik bij wou betalen! Belachelijk natuurlijk. Of dat ik een andere periode koos of dat ik me geld terugkreeg. Echt te zot voor worden. Zo ga je toch niet met je klanten om. Doordat ik zelf mail om een bevestiging moet ik erachter komen dat de vakantie niet doorgaat. Daarnaast ligt de fout bij GoMundo die geen actie ondernomen heeft om de klant netjes op de hoogte te stellen.

als de reis door kan gaan

Alle klachten die gemeld zijn door Noor1