Klacht: Boeking geannuleerd na betalen

op 21 december 2017 over Schipholtickets.nl‎ in de categorie Online Vliegtickets

Maandag j.l.boekte ik een retour via schipholticket: amsterdam-aruba.

15 min. later ontving in via de mail een bericht met het volgende:
zoals U het heeft gemerkt heeft U nog geen E-ticket ontvangen, er is iets misgegeaan met uw boeking.
Geen ramp, wij zullen overgaan tot het handmarig inboeken en indien het niet lukt word er contact met U opgenomen.

Er werd vervolgens na anderhalf uur contact met mij opgenomen met de melding dat er geen capacitiet meer beschikbaar is voor deze vlucht, de KLM heeft alle boekingen voor deze prijsklasse geblokkeerd en indien ik mijn reisschema wil voortzetten kan in dat nog doen tegen een meerprijs van 800 euro, het dubbele van wat ik betaalde. Vervolgens kreeg ik te horen dat er altijd binnen 24 uur een prijsverandering kan plaatsvinden.

Helemaal verbijsterd vroeg ik met spoed mijn geld terug, helaas kan het niet: deze vind plaats via een automatisch systeem en de banken hanteren een verwerkingstijd van 3 werkdagen.

Op mijn verzoek belde de medewerker mij over 60 min terug met andere vluchtmogelijkheden die helaas te duur zijn.

Ik was mijn vertrouwen kwijt: de website geeft een prijsindicatie aan en moet ik achteraf de dupe zijn van een prijsverhoging van de KLM.
Ik vind dat de schipholtickets aansprakelijk moet zijn voor eventuele prijsverhogingen, ofdat de prijzen actueel moet zijn op de website.

Ik kan ook geen bewijs van betaling overhandigen want deze is nooit verzonden, wel heb ik een annuleringsmail binnen ivm het terugstorten van het geldbedrag.

Dit is ook vaag, er is alleen spake van een annulering indien er een boeking heeft plaatsgevonden, deze boeking was helaas nooit gemaakt door het reisbureau

De gewenste oplossing:
In wens een nieuwe boeking te maken en bij eventuele meerprijs de kosten in rekening te brengen bij schipholtickets.nl

Indien het bovengenoemde een te kostbare moeite is eis ik mijn geld zo spoedig mogelijk terug om mijn rekening

Reserveringscode: SPLC-0173324

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Schipholtickets.nl‎ over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door lynell311