Klacht: boeking engeland overtocht

op 15 mei 2020 over Directferries.nl in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In januari boekte ik een overtocht heen op 15052020 en terug op 22052020. Duinkerke -Dover en terug voor twee wagens en zes passagiers. via direct ferries.
ref bestelling DFP132974186 en DFP132974462.
Ik stuurde reeds driemaal een mail om te vragen of er enige compensatie zal zijn voor deze verloren reis maar tot op heden ontving ik geen enkel antwoord.Bij DFDS (die de veerbootmaatschappij is) vernam ik dat er een systeem van vouchers is voor een volgend jaar maar ik moet dit bij direct ferries opvragen.
Graag een reaktie.

Gewenste Oplossing:

Een compensatie voor de verloren reis (2x159,99 euro)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Directferries.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Directferries.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door maeyens danielle