Klacht: Boeking annuleren, na 3 weken nog geen antwoord

op 18 juli 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

3 weken geleden via vakantieveilingen een verblijf bij ooststappen voor €152 gewonnen voor 4-6 personen in de zomervakantie.
Helaas door omstandigheden bleek dat we toch geen gebruik hiervan konden maken.
Dus ik netjes een mailtje gestuurd dat ik graag de boeking zou willen annuleren, de betaling was nog niet gedaan.
Ik kreeg een standaard mail dat mijn vraag in behandeling werd genomen, en ongeveer 2 tot 3 dagen later ontving ik nogmaals een mail dat door drukte het antwoord iets langer op zich zou laten wachten.
Nu ontving ik afgelopen week geen antwoord, maar een mooie aanmaning.
Vandaag contact gehad met de klantenservice en nu blijkt dus dat ik mijn boeking niet kan annuleren.
De dame aan de telefoon heeft nog geprobeerd via een leidinggevende een oplossing te vinden.
Die kwam er, als ik voor €100 euro minimaal een nieuwe veiling win, dan wordt mijn oude veiling geannuleerd.
Dus in gewone mensen taal, pas als ik €100 euro betaal kan mijn veiling van €152 geannuleerd worden.
Dus de veiling kunnen ze wel annuleren!

Ik ben pas tevreden als de veiling geannuleerd wordt.
Ik begrijp dat ik zelf deze veiling ben aangegaan, maar een klant 3 weken op een antwoord laten wachten en dan vervolgens met een om de bocht oplossing te komen die me alsnog veel geld kost vind ik beneden peil!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 maanden geleden - Beste heer, mevrouw, Bedankt voor je berichtje. Wat vervelend dat je door omstandigheden niet naar Oostappen kan gaan en begrijpen dat je deze dan wilt annuleren. Helaas is dit ook echt niet mogelijk, zoals wij dit in eerdere contacten hebben besproken. Het is jammer dat je zolang hebt moeten wachten op een antwoord en dat je nu het gevoel hebt dat je wordt afgescheept. Dit is niet het gevoel dat wij willen creëren. Wij hebben alleen contractuele afspraken met de aanbieders en kunnen veilingen dus niet zomaar annuleren. Om je tegemoet hebben wij je dus een ruilveiling aangeboden. Wij kunnen echt niet verder tegemoetkomen in dit geval. Met vriendelijke groet, Heather

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 18 juli 2017 om 18:07 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor je berichtje.

Heather

Alle klachten die gemeld zijn door Tallievo