Klacht: boeking

op 27 april 2016 over Travelbird in de categorie Online Reisbureaus

vanmorgen heb ik een boeking geplaatst bij travelbird op de aanbieding:Hotel Berghof 3 nachten van 15 juni tot 18 juni op naam van Pieter Kempenaers tot op heden heb ik nog geen aankoopbevestiging gekregen in mijn mail box

zou u mij een aankoop bevestiging willen sturen of een melding indien de boeking niet in orde is mijn mail adres is r-devos@skynet.be dank bij voorbaat

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Travelbird

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Travelbird nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Travelbird in behandeling genomen

Bericht van Travelbird

1 jaar geleden - Beste Rita, Bedankt voor je bericht! Wat vervelend om te horen dat je de boekingsbevestiging nog niet per e-mail hebt mogen ontvangen. Graag zouden we je referentie nummer van je weten zodat we de boeking voor je op kunnen zoeken en je alsnog deze bevestiging toe kunnen mailen. Zou je hiervoor contact met onze klantenservice kunnen opnemen via het nummer: 020-3080400 of een mail sturen naar: klantenservice@travelbird.nl? Dan gaan wij er gelijk voor je mee aan de slag! Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Pascalle - Team TravelBird

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travelbird een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travelbird

Heeft op 18 april 2017 om 17:15 geantwoord