Klacht: Boeket bloemen

ManonSlaghekke op 31 maart 2018 over Deen in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo ik heb donderdag een boeket bloemen gekocht bij uw winkel in Broek op Langedijk en na een dag gisteren dus vrijdag hingen al twee rozen slap e vandaag hangt de rest ook al slap. Ik heb alles gedaan schuin aansnijden enz.
Dat ben ik helemaal niet gewend bij jullie.
Ik denk dat ik een keer pure pech heb gehad. Maar ik vond het wel balen omdat ik ze speciaal voor mijn man had gekocht die na drie weken ziekenhuis gisteren thuis kwam en het nu al slap hangt en niet mooi meer is.

Gewenste Oplossing:

Ik ben gewend dat ze zeker een week meegaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Deen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Deen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Deen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Deen

Heeft op 03 april 2018 om 08:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Slaghekke, Wat vervelend om te lezen dat het boeket niet aan uw verwachtingen voldeed.
Ik heb uw klacht direct overgenomen in ons 'eigen' klachtensysteem.
Wij sturen u een tegoedbon toe zodat u een nieuwe bos bloemen kunt kopen
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Hartelijke groet,
DEEN Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door