Klacht: boeken zijn ingeleverd, vlgs van dijk mist 1 boek

op 23 augustus 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Mijn zoon heeft al zijn boeken ingeleverd, medewerker van Van Dijk heeft boeken ingenomen en nagekeken op schade, alles was akkoord. Enige tijd later ontvangen wij een e-mail dat er 1 boek mist, hierop hebben wij beantwoord dat alles is ingeleverd, we krijgen een excuus mail, dat e,e,a, nu goed in systeem is verwerkt, daarna krijgen we weer een zelfde mail dat ze een boek missen. dit gaat even zo door en nu een factuur. Zojuist gebeld, als ik 3 getuigen heb dat het boek is ingeleverd dan zullen ze crediteren. Ik vraag nog 3 getuigen? Ja, 3 getuigen. Ze gaan voorbij aan het volgende:
1. Medewerker van Van Dijk heeft alles ingenomen en akkoord gegaan
2. 2 excuusmails van Van Dijk dat alles akkoord is

Wanneer de factuur wordt gecrediteerd.

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 23 augustus 2017 om 14:30 geantwoord

Beste Ton,

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u verschillende reacties heeft gehad van ons.

Naar aanleiding van onze bevestiging dat het boek correct is ingeleverd, hebben wij de schadenota van € 35,78 gecrediteerd. U ontvangt hier nog een bevestiging van per mail!

Sorry voor het ongemak.

Vriendelijke groet,