Klacht: Boeken worden niet geleverd terwijl wel beloofd.

op 25 september 2017 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Onderstaande boeken zijn nog steeds niet geleverd:

9789001842147 Getal en ruimte (11e ed) wiskunde-b havo deel 2
9789461100689 Rekonomie (havo) (2010) uitwerkingen
9789011113756 Chemie overal 4h
9789034574275 Biologie voor jou 5h leeropdrachtenboek deel b

Deze zijn op 26 juli besteld. Volgens jullie info via de telefoon wordt nog steeds beweerd dat als de boeken voor 29 juli zijn besteld, ze de week voordat de school begint worden geleverd. Wat ik niet netjes vind is dat leerlingen die later besteld hebben de boeken wel krijgen.

De boeken deze week krijg en een schade vergoeding voor kopieerkosten en telefoon kosten.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 25 september 2017 om 10:32 geantwoord

Beste Luc2017,

Naar aanleiding van uw reactie kunnen wij u meedelen dat het boek \"Chemie overal 4h\" nog niet is verschenen. Volgens de gegevens van de uitgever zal het boek eind november leverbaar. Zodra wij het boek ontvangen zal het aan u worden doorgestuurd. De overige 3 boeken zullen begin deze week aan u geleverd worden.

Vriendelijke groet,
Janet
Afdeling klantenservice VanDijk

Heeft op 25 september 2017 om 11:17 geantwoord

Ik vind het niet acceptabel dat ik Chemie overal 4h pas eind november krijg. Hoe lossen we dit op? Andere klasgenoten krijgen het boek volgende week. Hier klopt niks van.

Bericht van VanDijk

7 maanden geleden - Beste Luc2017, Het betreffende boek is in herdruk. Wellicht zijn er nog een aantal leerlingen welke het boek uit onze voorraad nog geleverd krijgen. De voorraad is echter zeer beperkt en wij zijn daarom in afwachting van hetgene we bij de uitgever hebben besteld. Zoals aangegeven is het boek volgens de uitgever eind november weer leverbaar. Wij vinden dit uiteraard heel vervelend maar hebben hier helaas geen invloed op. Vriendelijke groet, Janet Afdeling klantenservice VanDijk.

Alle klachten die gemeld zijn door Luc2017