Klacht: Boeken voor verkoop

op 18 oktober 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Boeken aangeboden voor verkoop, met een icloud mail werkte het niet was de mening van de van Dijk medewerker. Print de lijst maar zet uw gegevens erop en stuur op dan komt het goed.
Nu komt het, de medewerker geeft aan, na weken wachten, dat ze wel boeken ziet die zijn ingeleverd maar ik moet raden welke dan weet ze of ze van mij zijn. In een latere mail geeft ze aan dat na overleg met haar collega, dat als de lijst niet is ingevuld zoals het hoort ze niets kunnen doen!!
De lijst zit in het pallet evenals mijn boeken, met uitgeprinte lijst en mijn gegevens, het was het voorstel van de medewerker om het zo te doen.

Mijn boeken die ingeleverd zijn retour.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Van Dijk Educatie

1 maand geleden - Beste Esther, Er is een mail gestuurd naar di.sanders@icloud.com. We wachten op reactie. Met vriendelijke groet, VanDijk.nl

Reactie van de melder van de klacht Ester S

1 maand geleden - Beste firma vanDijk, Het is nu 18.03 en geen enkele reactie in de mail, ik ga morgenvroeg telefonisch hierover contact met u opnemen. Dat kunt u overigens ook met mij doen....

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 27 oktober 2016 om 09:57 geantwoord