Klacht: Boeken voor verkoop

op 18 oktober 2016 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Boeken aangeboden voor verkoop, met een icloud mail werkte het niet was de mening van de van Dijk medewerker. Print de lijst maar zet uw gegevens erop en stuur op dan komt het goed.
Nu komt het, de medewerker geeft aan, na weken wachten, dat ze wel boeken ziet die zijn ingeleverd maar ik moet raden welke dan weet ze of ze van mij zijn. In een latere mail geeft ze aan dat na overleg met haar collega, dat als de lijst niet is ingevuld zoals het hoort ze niets kunnen doen!!
De lijst zit in het pallet evenals mijn boeken, met uitgeprinte lijst en mijn gegevens, het was het voorstel van de medewerker om het zo te doen.

Mijn boeken die ingeleverd zijn retour.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

Bericht van VanDijk

1 jaar geleden - Beste Esther, Er is een mail gestuurd naar di.sanders@icloud.com. We wachten op reactie. Met vriendelijke groet, VanDijk.nl

Reactie van de melder van de klacht Ester S

1 jaar geleden - Beste firma vanDijk, Het is nu 18.03 en geen enkele reactie in de mail, ik ga morgenvroeg telefonisch hierover contact met u opnemen. Dat kunt u overigens ook met mij doen....

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 27 oktober 2016 om 09:57 geantwoord