Klacht: Boeken te laat geleverd voor eerste toetsen.

op 25 september 2017 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Voor een astronomisch bedrag een boeken pakket voor het Vavo besteld.
Na 3 weken wachten nog steeds geen complete boeken pakket binnen.
Eerste toetsen moeten maken zonder boeken.

Totaal geen communicatie van van dijk en meerdere keren langdurig in de telefonische wacht gestaan.

Wanneer ik al mijn boeken binnen heb en gecompenseerd ben voor de belemmeringen die mij door de zeer slechte service zijn aangedaan.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 25 september 2017 om 17:00 geantwoord

Beste Mitchel,

Wij betreuren het dat wij nog niet alles hebben kunnen leveren.

Inmiddels zijn merendeels van de naleveringen nu in behandeling genomen, dit houdt in dat deze artikelen deze week bij u worden geleverd. U ontvangt morgen of overmorgen een e-mail met daarin een Track & Trace code.

Helaas hebben wij drie artikelen niet op voorraad en die verwachten wij pas op onderstaande datums te ontvangen van de uitgeverij:

- The underground railroad (artikelnummer 9271669), verwachten wij 5 oktober 2017
- The buddha of Suburbia (artikelnummer 8763971), verwachten wij 29 september 2017
- Nova natuurkunde 5h uitwerkingenboek (artikelnummer 8519480), verwachten wij 2 oktober 2017

Nadat wij bovenstaande artikelen hebben ontvangen vanuit de uitgeverij gaan wij deze zo snel mogelijk aan u leveren.

Sorry voor het ongemak!

Vriendelijke groet,