Klacht: boeken te laat en niet geleverd

op 24 augustus 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Gisteren zijn dan uiteindelijk de boeken binnen gekomen, blijkt het pakket niet compleet te zijn.
2 boeken niet geleverd gekregen terwijl ze wel staan aangemerkt als geleverd. Heb op vandijk.nl aangegeven welke boeken dit zijn. Overigens wachten we ook nog op een nalevering waar wel melding van gemaakt is.
1e week school is ondertussen al bijna voorbij.

wanneer geleverd

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 24 augustus 2017 om 11:29 geantwoord

Geachte RVF,

Naar aanleiding van uw reactie kunnen wij meedelen het erg vervelend te vinden dat er 2 boeken uit de bestelling niet in het pakket zitten. Wij zien dat u daar inmiddels melding van heeft gemaakt. Uiteraard zullen deze 2 boeken alsnog worden nagestuurd naar aanleiding van uw melding.

Ook staat er inderdaad nog een boek wat niet voorradig was en nog aan u na geleverd zal worden. Zodra wij dit boek ontvangen van de uitgever zal het aan u worden doorgestuurd.

Onze excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groet,
Janet
Afdeling klantenservice VanDijk

Heeft op 25 augustus 2017 om 00:28 geantwoord

Graag zouden we willen weten wanneer de boeken dan wel geleverd worden. Nogmaals school is reeds van start gegaan .

Alle klachten die gemeld zijn door RVF