Klacht: Boeken nooit ontvangen

EmilioMurillo op 15 september 2021 over Studers in de categorie Boeken

Op 31 augustus boeken en licenties besteld voor mijn opleiding deze heb ik nog steeds niet terwijl er via de track en trace staat dat deze wel geleverd zijn. Inmiddels nu al 2 weken aan het bellen met Studers dat ik mijn boeken niet heb gekregen maar hier wordt geen gehoor aan gegeven en krijg steeds het antwoord dat het in behandeling is. Ik volg een versnelde opleiding en heb in november al mijn examens dit heb ik ook aangegeven aan de telefoon en in een mail. Ik kom nu in de problemen met mijn opleiding doordat Studers mij niet de boeken kan leveren waarvoor ik wel betaald heb. Blijkt ook niet mogelijk te zijn om bij hun iemand te spreken met een hogere functie om mijn klacht aan uit te leggen, je word gewoon helemaal in de dark gelaten door ze en ze hebben schijt aan je want ze hebben je geld toch al. Kan de koop ook niet annuleren.

Ik wil gewoon mijn boeken waarvoor ik betaald heb en graag zo spoedig mogelijk.
Ondertussen 1 van de boeken bij bol.com besteld omdat ik het echt niet zonder kon en daar wil ik graag een compensatie voor die was 25euro.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Studers over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Studers in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studers

Heeft op 16 september 2021 om 09:53 geantwoord

Beste EmilioMurillo,

Wat vervelend om te horen, sorry hiervoor!

Volgens onze gegevens is het pakket gewoon bij jou thuis afgeleverd. Omdat jij aangeeft het pakket niet te hebben ontvangen, hebben wij een vervangende zending ingevoerd. Wij gaan deze zo snel mogelijk aan je leveren.

Nogmaals sorry voor het ongemak!

Vriendelijke groet,

Annemiek
Team webcare

EmilioMurillo

Heeft op 16 september 2021 om 17:03 geantwoord

Nog steeds geen contact gehad van studers over wanneer ik mijn boeken zal ontvangen. Had wel verwacht als zij hier aangeven dat er een nieuwe verzending is ingevoerd daar een mail van te krijgen maar niks. Kreeg alleen een mail over mijn online licenties maar die had ik al. Wanneer kan ik de boeken verwachten dan ? Inmiddels zit ik al 2 weken zonder boeken en me examens naderen al snel

Reactie van de melder van de klacht EmilioMurillo

1 jaar geleden - Tegelijkertijd bij me laatste bericht nu net een mail gehad over de bestelling met de nieuwe factuur. Hopelijk kan ik het dan nu spoedig verwachten.

Reactie van de melder van de klacht EmilioMurillo

1 jaar geleden - Nu net mijn boeken dan eindelijk ontvangen gelukkig. Alleen jammer dat het via deze weg moet gaan terwijl ik al 2 weken iedere dag met ze aan de telefoon zat en er toen geen gehoor werd gegeven. Ook jammer dat er niet wordt ingegaan op de extra kosten van 25euro die ik heb gemaakt wegens dit omdat ik bij bol.com maar alvast de kleine gids sociaal zekerheidsrecht had gekocht omdat het zo lang duurde.

Alle klachten die gemeld zijn door EmilioMurillo