Klacht: Boeken nooit gekregen.

op 20 juli 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Ik heb een schadebedrag gekregen van 61,55 euro dat komt omdat er in het systeem staat dat ik nog 2 boeken moet inleveren. Gek genoeg heb ik die boeken nooit thuis gestuurd gekregen ik heb dat ook bij mijn docenten gemeld maar daar is niks van gekomen blijkt maar 61,55 betalen voor iets wat niet mijn fout is vind ik belachelijk.

Wanneer de schadebedrag 0,00 euro is.

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 21 juli 2017 om 09:29 geantwoord

Beste Ilyas,

Aan het begin van het schooljaar, wanneer je je boekenpakket ontvangt, vragen wij je goed te controleren of je alles hebt ontvangen. Is dit niet het geval, dan kun je dit bij ons melden en zorgen wij dat je boekenpakket wordt aangevuld. Omdat je de boeken van ons ontvangt, moet je een dergelijke melding altijd bij VanDijk maken; een melding maken bij je docenten volstaat in dit geval niet.

De boeken die jij gebruikt zijn het eigendom van jouw school. Dit betekent dat wij het schaderapport nooit zonder toestemming van de school mogen laten vervallen. We willen je dan ook verwijzen naar de contactpersoon van je school, deze kan jou verder helpen in deze kwestie.

Vriendelijke groet,
^Gerda
Afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Ilyaselh