Klacht: Boeken nooit gekregen.

op 20 juli 2017 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Ik heb een schadebedrag gekregen van 61,55 euro dat komt omdat er in het systeem staat dat ik nog 2 boeken moet inleveren. Gek genoeg heb ik die boeken nooit thuis gestuurd gekregen ik heb dat ook bij mijn docenten gemeld maar daar is niks van gekomen blijkt maar 61,55 betalen voor iets wat niet mijn fout is vind ik belachelijk.

Wanneer de schadebedrag 0,00 euro is.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 21 juli 2017 om 09:29 geantwoord

Beste Ilyas,

Aan het begin van het schooljaar, wanneer je je boekenpakket ontvangt, vragen wij je goed te controleren of je alles hebt ontvangen. Is dit niet het geval, dan kun je dit bij ons melden en zorgen wij dat je boekenpakket wordt aangevuld. Omdat je de boeken van ons ontvangt, moet je een dergelijke melding altijd bij VanDijk maken; een melding maken bij je docenten volstaat in dit geval niet.

De boeken die jij gebruikt zijn het eigendom van jouw school. Dit betekent dat wij het schaderapport nooit zonder toestemming van de school mogen laten vervallen. We willen je dan ook verwijzen naar de contactpersoon van je school, deze kan jou verder helpen in deze kwestie.

Vriendelijke groet,
^Gerda
Afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Ilyaselh