Klacht: Boeken nog steeds niet geleverd

op 23 september 2017 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Sinds 21-8 zit mijn zoon al op school en nog steeds geen boeken van bio en nask ontvangen. Van dijk zet de klacht gelijk op opgelost terwijl het probleem niet is opgelost.
Afgelopen week zo nask volgens van dijk binnen komen. Weer loze beloften
WAAR blijft de bio en nask
Waardeloos bedrijf.

Als de boeken binnen komen graag voor het einde van het school jaar

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 25 september 2017 om 09:17 geantwoord

Beste Timo,

Wij vinden het vervelend dat wij nog niet alle boeken hebben kunnen leveren.

Helaas hebben wij ook niet alle boeken op voorraad, zie hieronder een overzicht van wat wij kunnen leveren.

- 9130865 Pulsar nask-2 3e editie 4 vmbo-gt werkboek deel b, verschijningsdatum 06-12-2017
- 9130907 Pulsar nask-2 3e editie 4 vmbo-gt werkboek deel a (+ online), Gaan wij deze week leveren!
- 9129826 Nectar 4e editie 4 vmbo-gt, Gaan wij deze week leveren!
- 9129842 Nectar 4e editie 4 vmbo-gt werkboek deel b, verschijningsdatum 01-11-2017
- 9129925 Nectar 4e editie 4 vmbo-gt uitwerkingen, verschijningsdatum 15-11-2017
- 9201211 Nectar 4e editie 4 vmbo-gt werkboek deel a, Gaan wij deze week leveren!

De 3 artikelen die op voorraad zijn gaan wij deze week nog aan u leveren! De artikelen die wij niet op voorraad hebben kunnen wij helaas na de verschijningsdatum pas leveren.

Sorry voor het ongemak!

Vriendelijke groet,
Annemiek
Afdeling klantenservice VanDijk

Heeft op 25 september 2017 om 16:44 geantwoord

Verleden week heb ook al een mail gekregen dat de boeken vorige week zouden komen.
Hier geloof ik dus ook niet van. Eerst zien dan geloven.

Alle klachten die gemeld zijn door Timo Migchelsen