Klacht: Boeken niet op tijd geleverd

op 18 augustus 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Schoolboeken zouden 15 augustus geleverd moeten worden. 16-17-18 augustus gebeld omdat status op besteld blijft staan. Door de klantenservice vriendelijk het bos in gewezen. Twee maal zou het onderweg zijn, bij derde maal bellen kwam er een verhaal over een logistiek probleem en waarschijnlijk worden de boeken zondag geleverd….. maar geen garantie. Maandagochtend heeft mijn zoon zijn eerste les. Klantenservice kan wat mij aangaat opgedoekt worden want daar heb je werkelijk niets aan. Nu afwachten wanneer de boeken wel geleverd gaan worden. Ik heb op 22-juli besteld en betaald dus lijkt me ruim op tijd!

Als ik de boeken vandaag nog zou krijgen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 18 augustus 2017 om 12:08 geantwoord

Beste mevrouw Salis,

Bij het plaatsen van de bestelling voor Nino via onze website heeft u gekozen voor een uitgestelde levertermijn. Hierbij krijgt u de optie een datum aan te geven, waarbij wij de bestelling niet vóór deze datum leveren. Dit kan met name praktisch zijn voor klanten die op vakantie zijn.

Bij het plaatsen van deze bestelling heeft u aangegeven dat u het pakket niet eerder dan 21 augustus 2017 wilt ontvangen. Derhalve is het pakket binnen ons logistieke proces tot die tijd 'on hold' gezet.

We vinden het vervelend dat u dit tijdens uw telefonische contact met onze klantenservice niet duidelijk is gemaakt, waarvoor onze excuses.
Wij kunnen dit logistieke proces echter niet meer versnellen of aanpassen en het pakket zal derhalve na maandag zo spoedig mogelijk worden verstuurd.

We vertrouwen er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,
^Gerda
Afdeling klantenservice

Heeft op 18 augustus 2017 om 18:36 geantwoord

Voor zover ik weet heb ik opgegeven leveren na 12 juli en niet na 21 juli. Ik zie dit ook nergens op de bevestiging staan. Op 16 juli heb ik gebeld en de levering stond gepland voor 15 juli wat strookt met mijn vraag te leveren na 12 juli. Dat ik dan niet verder geholpen wordt (ook de 17e en de 18e niet) door de klantenservice en ik nu via deze klacht moet horen dat er gepland staat te leveren na de 21e (ook geen datum) en dat er logistiek gezien niets meer aan veranderd kan worden maakt dat mijn zoon dus de eerste schooldagen zonder boeken naar school moet. Ik ben dus niet tevreden met dit antwoord en niet tevreden met de geboden service. Ik ben zelf hoofd logistiek bij een groot bedrijf en het lukt ons altijd wel om de klant te helpen of het nu wel of niet zijn schuld is. Van de tweede service medewerker had ik overigens vernomen dat indien de boeken vrijdag niet verstuurd zouden zijn er een koerier zou rijden. Dat is dus volg hem blijkbaar wel mogelijk! Van de derde hoorde ik dat er logistieke problemen waren en Van Dijk nu ook op zondag leverde ik hoefde mij dus echt geen zorgen te maken. Er is mij dus van alles wijsgemaakt en dat vind ik kwalijk!

Alle klachten die gemeld zijn door Daltonnino