Klacht: Boeken niet geleverd door BOL.COM

op 07 april 2013 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb donderdag 28-3-2013 – 3 boeken besteld van Yvonne Lemmers. Op de site stond dat het de volgende dag geleverd zouden worden. Nu was het vrijdag goede vrijdag dus toen het niet geleverd werd was ik nog niet ongerust. Zaterdag ook geen levering. Ik belde dinsdag naar de klantenservice waar mijn boeken bleven. POST.NL heeft 4 dagen om te leveren mevrouw. Ik zeg waar slaat dat “volgende dag geleverd”dan op op jullie site? Dat komt door de paasdagen mevrouw. Vandaag donderdag 4-4-2013 nog geen boeken geleverd. Ik bel weer naar de klantenservice, waar ze mij vertelde dat POST.NL de boeken kwijtgeraakt was. Wij zullen uw geld terug storten. Ik zeg ja maar hebben jullie deze boeken niet meer dan? Als antwoord kreeg ik, jawel mevrouw maar u krijgt uw geld terug binnen 5 dagen en u kunt nu uw boeken opnieuw bestellen. Dan moet ik dus nu WEER meer als 50,- euro storten om de boeken te krijgen.

Ik ben tevreden als BOL.COM de boeken gewoon levert en niet mij nog eens de boeken laat bestellen en dus 2 keer de boeken betalen. Ik krijg het eerste geld wel retour maar dat heb ik nu nog niet op mijn rekening staan.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 08 april 2013 om 11:12 geantwoord

Geachte mevrouw Kemink-Haverkamp,

Wij hebben uw klacht in behandeling genomen.

Inmiddels is er contact met u opgenomen. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in antwoord op de verstuurde e-mail.

bol.com

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Bol.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Agnesnessie