Klacht: Boeken niet geleverd.

op 07 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Heb op 14 juli alles besteld voor het nieuwe schooljaar, maar bij aanvang school op 2 september nog geen snipper binnen. Had al reeds 4 mails gestuurd maar helaas geen antwoord ondanks de belofte binnen 24 uur heeft u antwoord!!! Toen maar gebeld, dit duurde totaal zo’n 1 uur en 25 minuten. Oh u bent Dhr Meijer en wij hebben alles reeds opgestuurd, uh mevrouw ik heet van Wijngaarden ik geef u net het klantennummer door. Oh ga even navragen bij collega, ppff weer in de wacht. Nou meneer we gaan het oplossen hoor, nog geen woord van excuus of sorry. Maar het is nu 7 september en het word scholldag 2 zonder boeken. Bedankt van Dijk.

Als de boeken aub een keer geleverd worden ben ik tevreden. En misschien iets van sorry of zoites.!!!!!!!!!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 07 september 2016 om 15:02 geantwoord

Beste meneer van Wijngaarden,

Wij vinden het vervelend dat u zo te woord bent gestaan aan de telefoon, onze excuses hiervoor.

In ons systeem zien wij alleen een bestelling staan die is geplaatst op 7 september 2016. Wij hebben een levertijd van ongeveer 3 werkdagen, wij gaan er vanuit dat u het pakket zo snel mogelijk in huis heeft.

Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Denman2K