Klacht: Boeken niet geleverd.

op 22 augustus 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Ook onze boeken zijn niet geleverd terwijl we al op 1 juli besteld hebben (Klantnr. DA1935, bestellnr. 8706580).
Dat voor 29 juli bestellen dus betekent dat je in de laatste week van je vakantie je boeken ontvangt is dus een loze belofte. Onze brugklasser is nu niet alleen zonder boeken zijn 1e jaar op de middelbare school begonnen, ook zijn schoolspullen (schooltas, agenda, etui, rekenmachine, atlas etc) hebben we helaas bij van Dijk besteld.
Telefonische behandeling zeer onbevredigend, fout zou bij post.nl liggen… waarom is er dan geen track&trace bekend? Hebben zelfs aangeboden het pakket af te halen, wordt niet aan meegewerkt. Terugbel verzoek leidinggevende wordt niet opgevolgd. Levering wederom uitgesteld, dit keer naar 28/8…. Geen vertrouwen in!!

Als wij morgen (23/8) horen dat het volledige (betaalde) pakket verzonden is en wij het dus donderdag 24/8 uiterlijk in huis hebben.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 23 augustus 2017 om 08:05 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Koolen,

Allereerst willen wij onze excuses aanbieden voor de late levering! School is hier van op de hoogte, wij doen er alles aan om alle boeken zo snel mogelijk te leveren.

Uw pakket wordt vandaag overgedragen aan Post NL. U ontvangt hier een e-mail van met daarin een Track and Trace code.

Wij gaan er van uit dat het pakket zo snel mogelijk bij u thuis wordt afgeleverd.

Vriendelijke groet,
Annemiek
Afdeling klantenservice VanDijk

Heeft op 23 augustus 2017 om 17:33 geantwoord

Vandaag telefonisch, na héél lang wachten, iemand gesproken bij van Dijk die niet kon bevestigen dat het pakket vandaag verzonden zou worden. Toen ik zei dat deze belofte vanochtend gemaakt is door Annemiek (zonder achternaam?) via klacht.nl was het antwoord \"dan zal dat wel gebeuren\".
Ik heb nu een verzendbericht ontvangen van van Dijk van slechts een gedeelte van de bestelling, echter zonder Track&Trace code, en met de belofte dat het pakket binnen 4 werkdagen wordt bezorgd.... Met andere woorden, er is helemaal NIETS veranderd ten opzichte van de beloftes die gisteren werden gedaan, nl dat het pakket bezorgd wordt op 28 augustus. De klacht is dus zeker niet opgelost! Bovendien wordt de eerder gedane uitspraak, dat het pakket al verstuurd zou zijn maar de storing bij post.nl ligt, ook volledig onderuit gehaald. Fa. List en Bedrog zou ik het willen noemen...

Bericht van Van Dijk Educatie

2 maanden geleden - Geachte heer Koolen, Naar aanleiding van uw klacht kunnen wij meedelen dat het pakket vandaag bij u zal worden aangeboden. U geeft aan dat het slechts een gedeelte van de bestelling is. Het betreft hier echter nagenoeg het gehele bestelde boekenpakket. Van de bestelde studieboeken ontbreekt er 1 boek. Verder ontbreken er nog enkele schoolspullen zoals een agenda, markeerstiften en woordenboeken. Uiteraard worden deze artikelen zo spoedig mogelijk nageleverd. Vriendelijke groet, Janet Afdeling klantenservice VanDijk

Reactie van de melder van de klacht Kick Koolen

2 maanden geleden - Vandaag, op 1 feniks leerboek na, het boekenpakket ontvangen. Op de pakbon staan de meeste nog te leveren artikelen echter vermeld als niet leverbaar...daar ontvangen we dan een creditnota over neem ik aan? De beloofde envelop met code voor digitaal lesmateriaal zat ook niet in het pakket. Groet, Kick Koolen

Alle klachten die gemeld zijn door Kick Koolen