Klacht: boeken niet binnen en geen reactie

op 22 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn boeken besteld nu 3 weken later nog niks ontvangen bij mijn bestel status verandert er niks nu al 2x 20 minuten en 1 x 30 minuten aan de telefoon gezeten en niemand aan de telefoon gehad

Gewenste Oplossing:

Als iemand opneemt en als ik mijn boeken krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Van Dijk Educatie

2 maanden geleden - Beste Jamaica, Naar onze informatie is vandaag het pakket bezorgd. Succes met de opleiding.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 23 september 2016 om 16:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jamaica,

Naar onze informatie is vandaag het pakket bezorgd. Succes met de opleiding.

Met vriendelijke groet,
VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Jamaica