Klacht: boeken niet bezorgd

op 07 september 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 17 september 2018 om 10:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Helaas heb ik nog geen reactie van u mogen ontvangen. Ik sluit de klacht online. Mocht er nog iets zijn wat ik voor u kan doen, dan zie ik graag een reactie op mijn laatst verzonden e-mail.

Ik wens u nog een fijne dag verder.

Vriendelijke groet,
Imro van bol.com
- - - - - - - -- - - -

Alle klachten die gemeld zijn door lmadelief