Klacht: Boeken kast niet compleet

op 28 april 2016 over Sanders Meubelstad in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanders Meubelstad

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Meubelstad in behandeling genomen

Bericht van Sanders Meubelstad

1 jaar geleden - Beste heer ten Bookum, Spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent over over de afhandeling van de service. Ik heb nogmaals contact gezocht met onze leverancier. De reden dat langer duurt is als volgt: De leverancier gaat deze niet per post versturen daar deze bang is voor breuk en dit te allen tijde wil voorkomen. De lampen komen mee met de volgende levering. Helaas gaat dit 2 weken duren en kunnen we de levertijd niet versnellen. Onze oprechte excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Sophie van Webcare Sanders Meubelstad.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanders Meubelstad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanders Meubelstad

Heeft op 28 april 2016 om 14:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

De lampen worden door de leverancier binnen 2 weken naar ons afgestuurd.
Helaas kan ik dit niet versnellen.
De leverancier heeft aangegeven niet het risico te willen nemen op breuk.
Wij gaan onze uiterste best doen om dit binnen 2 weken op te lossen.
Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Sophie van Sanders Meubelstad

Alle klachten die gemeld zijn door bookum