Klacht: Boeken inleveren schooljaar 15-16

op 17 augustus 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Ik heb mijn boeken voor de inleverdatum niet kunnen inleveren, omdat merendeel van de boeken bij mijn vader lagen, waar ik al wegens prive redenen lange tijd niet meer kwam, enkele maanden. nu heb ik op mijn eigen e-mailaders (vankleefferry@gmail.com) geen mail gehad over een factuur, omdat op MijnVanDijk het oude mailadres ingeschreven staat, dat mijn vader in gebruik heeft. nu ik mijn boeken heb en ze vandaag nog kan opsturen kreeg de factuur vandaag (mijn moeder) via de mail van bijna 250 euro. ik heb gezegd dat ik de boeken die ik heb vandaag nog kan opsturen maar daar gingen ze niet mee akkoord omdat de inleverdatum verstrekt is.

als ik mijn boeken vandaag of deze week nog kan inleveren.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 17 augustus 2016 om 13:56 geantwoord

Beste Ferry,

De inleverdatum voor jouw boekenpakket is helaas op 1 augustus 2016 verstreken. Je hebt niet eerder met ons contact opgenomen over je schoolboeken, zodat wij hier bijvoorbeeld huurverlenging voor hadden kunnen verstrekken.

Wanneer je van te voren al weet dat je voor het inlevermoment op je school, om wat voor reden dan ook, niet bij je boeken kunt om deze op tijd in te leveren, is het verstandig om hierover met VanDijk.nl contact op te nemen; we hadden dan kunnen kijken of we nog iets voor je konden betekenen.

Het is voor ons niet meer mogelijk om een uitgestelde inlevertermijn voor je aan te vragen en de boeken kunnen dus niet meer ingeleverd worden.

Je zult de schadefactuur moeten voldoende. Via de optie 'boeken verkopen' op onze website kun je na betaling van de factuur proberen je boeken aan ons ter verkoop aan te bieden om een deel van dit bedrag terug te krijgen.

VanDijk.nl

Heeft op 17 augustus 2016 om 15:49 geantwoord

Groetjes,
Ferry van Kleef

Bericht van Van Dijk Educatie

9 maanden geleden - Beste Ferry, Net zoals voorgaande schooljaren moeten je schoolboeken aan het einde van het schooljaar, voor de zomervakantie, worden ingeleverd bij VanDijk.nl. De inleverdag die wij op jouw school hebben georganiseerd, vond plaats op 19 juli 2016. Er zijn vanaf 5 juli 2016 herinneringen gestuurd over het inleveren van je huurboeken, naar zowel jouw (oude) e-mailadres ferry.vankleef@gmail.com als het e-mailadres waar ook de schadefactuur naar is verstuurd, lindemans69@hotmail.com. Deze herinneringen zijn verstuurd op 5 juli, 21 juli en 29 juli. De schadefactuur volgde op 12 augustus. Gezien bovenstaande informatie kunnen wij, ondanks de vervelende situatie, jouw huurboeken niet meer innemen. Met vriendelijke groet, VanDijk.nl

Reactie van de melder van de klacht ferryvankleef

9 maanden geleden - Wijzigen Beste, ik ga hiermee niet akkoord. De uiterste inleverdatum was mij niet bekend, waar had ik dat kunnen lezen? Het feit is dat ik de boeken compleet heb, en deze bereid ben om die nu direct in te leveren, na te sturen. Ik had idd zelf eerder contact op kunnen nemen, maar zoals eerder al uitgelegd, was dat vanwege de ontstane thuis situatie lastig. Voor mij is 250 euro een immens bedrag, en de boeken liggen hier klaar om op te sturen. Ik hoop op enig begrip. Groetjes, Ferry van Kleef

Alle klachten die gemeld zijn door ferryvankleef