Klacht: Boeken en een hoge boete

op 31 augustus 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Ik heb hier 2 boeken voor me neus liggen, ze zijn nooit gebruikt. Ik ben nooit door jullie gewaarschuwd dat de boeken ingeleverd moest worden. Nu krijg ik wel een boete, ik ga daar niet mee akkoord. Ik ben niet gemaild of gebeld door jullie over boeken die bij mij thuis lagen. Ik heb altijd mijn boeken netjes opgestuurd en niks van jullie ontvangen over persoonlijke basiszorg boeken.

Als ik de boeken op mag sturen, dan koop ik aankomend schooljaar weer mijn boeken hier.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 08 september 2016 om 14:17 geantwoord

Beste Akin,

We hebben je 2 september een bericht gestuurd, maar weten niet of deze is aangekomen.

Wat vervelend dat je een boete hebt ontvangen.

We hebben besloten dat je de boeken alsnog mag opsturen en dat de factuur komt te vervallen.

Het adres waar de boeken heen mogen is:

VanDijk
Antwoordnummer 116
7800VB Emmen

Graag met een begeleidend briefje met hierop jouw klantgegevens en adresgegevens zodat wij weten van wie de boeken zijn.

VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Akin06