Klacht: Boeken

op 20 juli 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mevrouw/meneer u eigen werknemers zeiden zelfs dat er meerdere stickers erop staan ik heb duidelijk met u collega gesproken en die is bang hij wilt niet praten de baas daar zegt dat de collega de schuld is ? Maar dan moet er toch duidelijk over gepraat worden dat ik nu een schuldennota krijg onterecht vind ik niet kunnen

Gewenste Oplossing:

Geen schaderekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 20 juli 2017 om 13:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Redouane,

Wij hebben in je eerder vermelde klacht al een reactie gegeven. Wij blijven bij dat standpunt. Wanneer je denkt dat het boek onterecht is afgekeurd dan kn je het opsturen voor een tweede beoordeling. Wanneer het boek wederom wordt afgekeurd zal je het echter niet retour ontvangen.
Indien je het boek ter tweede beoordeling op wilt sturen dan kan dat naar onderstaand adres:

VanDijk
Postbus 23
8260AA Kampen.

Vriendelijke groet,
^Janet
VanDijk

Alle klachten die gemeld zijn door Redouane1234